Wednesday 15 February 2012

Entry Pertama

Blog ni aku tulis saje-saje je sebab aku tengah bosan. Sebelum ni, aku suke bace blog je. Aku tengok ramai yang suke tulis blog. Aku pon xtau ape yang best sangat ade blog ni. So, aku nak try. Ni first entry aku, ape nak tulis ni? Xde idea la plak. Selalu aku tengok orang buat diari kat blog, cite bende-bende best dalam life diorang. Aku x rase yang aku sesuai tulis diari-diari ni sebab x banyak bende intresting yang happen kat life aku.

Nak buat yang copy paste gambar or video best kat tenet ni, macam dah ramai je yang buat camtu and aku memang malas pon nak cari-cari sumber. Bace kat blog orang lagi senang. Nak buat blog photography, aku xde DSLR. Xpat la nak snap gambar-gambar HD. Xkan nak guna camera VGA je, xstyle la. Adui.. Mane nak cari idea ni. Blog pasal artis memang da bersepah. Adess.. Mood bosan aku da bertukar jadi mode tension plak. 

Definisi bosan  : Sudah tidak suka atau tidak gemar lagi; jemu: Saya ~ mendengar cerita-cerita karut drpd engkau. membosankan menyebabkan menjadi bosan; menimbulkan perasaan bosan: Perbualannya yg itu-itu juga sungguh ~. kebosanan rasa atau keadaan bosan. pembosan orang yg lekas atau mudah berasa bosan. 
Definition of tension : Mental, emotional, or nervous strain.

Ok da berjaye tulis first entry kat blog aku. Setel? Hehe. Aku pon xtau ape yang aku karut, tapi aku da ade first entry. Next entry, aku akan tension balik. Ape-ape pon, aku da x bosan, now aku nak tido ngan happy sebab aku da ade blog. 

Definition of happy : Enjoying, showing, or marked by pleasure, satisfaction, or joy.

Kesimpulan : Tulis blog boleh menghilangkan bosan, mendatangkan tension, membuat cite karut dan mencipta perasaan happy. Idea untuk blog? Still xde.

No comments:

Post a Comment